Monday 14 January 2013

perihal si tukang jahit

aku tension gile dgn mentor aku......ermmmm tak tau nk explain cam mane...dia punye carisma sendiri namun tiap tindakan kami umpama musuh utk dia. aku rase tertekan sgt2....dah la ilmu menjahit aku x dpt...aku mcm kuli dia plak...bln ni ade 9 helai baju nk siapkan....aku letih sgt2...jahit manik penuh satu baju...mmg pengalaman yg manis namun sikap dia menukar persepsi aku ttg dunia bisness..aduhhhh....

aku terfikir nak behenti..tapi aku tak boleh sbb ni jalan n takdir aku.mmg best kalu dpt impian yg kita impikan dr kecil utk jd designer...yup aku mmg boleh lukis...boleh berilham...namun batas2 yg mentor aku bina buat segalanya mcm terbantut.....

impian aku ttp akan aku laksanakan juga.moga tahun ini aku berjaya jadi insan berjaya......aminnnnnnnnn.

No comments:

Post a Comment