Wednesday, 21 August 2013

alhamdulillah dress yg dibuat dipakai oleh model

sgt puas hati bile baju saya dimodelkan...............alhamdulillah...so sweet sgt pic...ya allah ia buat aku gembira....terima kasih





busana sentuhann aku

owhh lamennyerrrr tak menulis...aku sgt2 rindu...dah 7 bulan aku melalui liku2 hidup dgn tabah n sabar....skrg ni aku dah running bisness aku....aku dah jual dan pun baju..alhamdulillah....bukan mudah untuk aku ada kat tahap ni...yerr tanpa ilmu semunya x akan terjadi...

besyukur pada allah..alhamdulillah aku menjalani  kehidupan seperti manusia lain....aku happy dan sangat2 bersyukur...tq allah

bytheway aku slamat membuat 3 helai koleksi busana yag cantik....ni adalah pic


masa buat baju ni aku sgt teruja...saat dapat duit jualan aku lg sgt suke giler sbb aku dapat beli sebuah mesin.....tq pada abang sbb sediakan satu ruangan bilik khas utk aku menjahit...love abaangg