Wednesday, 21 August 2013

alhamdulillah dress yg dibuat dipakai oleh model

sgt puas hati bile baju saya dimodelkan...............alhamdulillah...so sweet sgt pic...ya allah ia buat aku gembira....terima kasih





busana sentuhann aku

owhh lamennyerrrr tak menulis...aku sgt2 rindu...dah 7 bulan aku melalui liku2 hidup dgn tabah n sabar....skrg ni aku dah running bisness aku....aku dah jual dan pun baju..alhamdulillah....bukan mudah untuk aku ada kat tahap ni...yerr tanpa ilmu semunya x akan terjadi...

besyukur pada allah..alhamdulillah aku menjalani  kehidupan seperti manusia lain....aku happy dan sangat2 bersyukur...tq allah

bytheway aku slamat membuat 3 helai koleksi busana yag cantik....ni adalah pic


masa buat baju ni aku sgt teruja...saat dapat duit jualan aku lg sgt suke giler sbb aku dapat beli sebuah mesin.....tq pada abang sbb sediakan satu ruangan bilik khas utk aku menjahit...love abaangg

Monday, 14 January 2013

perihal si tukang jahit

aku tension gile dgn mentor aku......ermmmm tak tau nk explain cam mane...dia punye carisma sendiri namun tiap tindakan kami umpama musuh utk dia. aku rase tertekan sgt2....dah la ilmu menjahit aku x dpt...aku mcm kuli dia plak...bln ni ade 9 helai baju nk siapkan....aku letih sgt2...jahit manik penuh satu baju...mmg pengalaman yg manis namun sikap dia menukar persepsi aku ttg dunia bisness..aduhhhh....

aku terfikir nak behenti..tapi aku tak boleh sbb ni jalan n takdir aku.mmg best kalu dpt impian yg kita impikan dr kecil utk jd designer...yup aku mmg boleh lukis...boleh berilham...namun batas2 yg mentor aku bina buat segalanya mcm terbantut.....

impian aku ttp akan aku laksanakan juga.moga tahun ini aku berjaya jadi insan berjaya......aminnnnnnnnn.

Thursday, 10 January 2013

aku disini dan disana

salam..lamenye tak menulis...rindunyer...ape dah jadi dgn hidup aku 6 bulan yg telah berlalu...aku dah berjaya tunaikan impian utk berkahwin.tarikh 31/8/2012 aku secare sah n rasminya telah jadi milik mohd hasrul abd wahid.aku gembira sgt.sngat2.suami adelah anugerah terindah dlm hayat ini. ina sayang abg....
namun baru sebulan kawin kami berpisah dgn haluan kerjaya n cita2 masing2. 6 bulan tempoh aku belajar ilmu perniagaan merupakan tempoh n saat plg mencabar........
hidup dikl tak same dgn kampung.aku termagu2 sendirian. mlm aku tido seorang diri.rase rindu pada abang...pada rumah kian mendalam. terpikir nak tinggalkan bidang ini tp aku dah janji dgn suami utk abeskan walau ape terjadi sekalipon.

mlm abang hantar utk dudk rumah sewa adelah kenangan plg sedih.2 jam berligar2 di kl sbb tak tahu jalan n haluan ke tempat blajar.15/11/2012...itu adelah tarik awal muharram.kami baca doa dlm kereta berdua.perasaan aku sedih sgt2.bila dah sampai abang berangkat balik ke pahang.mlm tu abg ttp hp.aku tertanye2 kenapa...rupanya keretaa abg rosak dinegeri sembilan.abg tido dlm kete uk tgg hari esok.aku tahu perkara itu bila jam dah masuk 1 ptg.ya allah suami aku!
hari ini aku amat merindui abg.mcm mane dgn makan n pakai....namun aku ttp perlu habiskan tempoh 4 bulan lg...
yaallah....bantulah hamba mu ini......rindunya pada suami...