Sunday 20 May 2012

nikahnya aku untukmu


menghitung hari untuk bernikah......

dah lame aku tunggu saat ni...ijab kabul...aku dah sedia nak berumahtangga...nak ade life sendiri..

pada tarikh 1/9 ni aku lah insan paling gembira...4 tahun bertunang bukan satu tempoh mase yang singkat...kami bergaduh setiap hari...dah putus tunag bagai...namun allah dah tetapkan jodoh kami..aku sentiasa akan redha dengan tiap ape yang allah beri...aku sentiasa akan bersabar dan akan ubah segala sikap n sifat buruk aku.

 

lagi 2 bulan lebih nak kawin..dugaan sgt mencabar..........sgt2..aku hampir terkandas dan putus asa....ya allah ya rahman ya rahim aku minta pertolongan mu atas setiap ujian yg kau beri...banntulah aku disetiap perjalanan..titipkan rasa kasih dan cinta pada keluarga.jangan kau uji aku luar dari batasan kemampuanku.amin...semoga berkekalan imanku dlam hayatku


.

No comments:

Post a Comment