Thursday 5 April 2012

letih

kembalinya si cinta hati......
dia langsung x kol....
langsung x menegur
dan senyap seribu bahasa...
perginya si cinta hati
perkara yang sama berulang kembali
hanya allah yg tahu
sakitnya hati ini
aku ingin lari sejauh2
supaya tidak nampak langsung bayangnya
dia berubah kerana sikap aku
aku mmg pemarah...
siapa2 pon akan marah
namun.....marahku agar kau faham..agar kau akan belajar..
aku letih untuk 4 tahun ini
aku letih nak ulang n marah perkara yang sama
aku benci hidup macam ni
kenapa jalan ini  yang aku pilih.......
mana hidup ku yang bahagia..
mana?????
kenapa kau tak mampu buat aku senyum...
kenapa kau tak mampu bahagiakan aku
sedangkan aku begitu sayangkan kau...
allah....aku menagis dengan ujian ini..
rasa bagai nak gila
rasa bagai nak mati....

dan pada kau...
jika kau gembira dan bahagia dengan jalan ini
aku terima...dan sedia memulangkan kembali apa yang pernah kau beri
hidup aku bukan untuk kau sakiti.

No comments:

Post a Comment