Tuesday 5 June 2012

berjaya

isnin ni....aku akan ke kl... kat sane aku nak tgk peluang perniagaan utk aku..kali ni aku siyes...
masa 3 tahun untuk aku dapat keje goment da tamat....
dunia pun boleh berubah inikan manusia....aku tak boleh tunggu lagi sbb aku rasa aku perlu betulkan persepsi aku utk berjaya....tanpa makan gaji dgn goment pon aku leh kaya dan berjaya...
semoga usaha aku diberkati allah...aku tahu apa yg berlaku ade hikmahnya...aku nak berjaya bukan sbb gile duit tp sbb aku dah letih dgr org hina aku....org keji aku...hanya sbb aku bekerja biase....
ya aku bisa ubah takdir aku hanya utk berjaya......kejayaan itu bkn utk aku tp untuk manusia dikeliling aku...
aku teringat kat sahabat lama yg bekerja di singtel......dia pernah bg tahu yg aku akan berjaya dan byk duit...tp duit itu semua bkn milik aku....

No comments:

Post a Comment