Monday 28 May 2012

tentang rase

berputus ase......
pergi jauh2 perasaan tu....
takmo rase cam tu..selagi ade kudrat mesti lawan...
walau hingga hujung nyawa..
nape mesti nak mengaku kalah??
kan hidup ni ade 20 30 tahun lg...
sayang kalu sia2kan  

ade kalanya aku mmg tertekan
aku benci dan rase nak mati
tapi tak boleh
aku insan berugama..
mesti buat pakai akal
takmo ikut hati n setan


selalu aku kene maki
kene hina
kene sindir
telinga rase sakit
hati jagan cerita
ya lidah bisa membuatkan semagat pudar
tapi disebalik itu ada zat yang manis untuk insan bersabar

yang semalam biarkan berlalu
yang datang ini kene hadap
kuat2 semangat.....

jalan jahat banyak
tapi aku nak pilih yang baik
yang ade cahaya
yang baut allah sayang..
.itu lebih bermakna dari hidup sengsara
allah
kau maha pendengar
aku redha dgn ujian mu.amin







No comments:

Post a Comment