Saturday 24 March 2012

ku pendam sebuah rase

 aku anak mak n ayah...anak yang akan berjasa....menabur titip kasih agar ada sebuah keredaan disyurga nanti....
berdoa agar ayah dan mak sentiasa faham dan berada disisi tatkala susah dan senang.....
menitis air mata melalui hari2 yang kian tua...tempoh bersama kamu seakan akan sudah sedikit....
masakecilku tak banyak menyimpan kisah manis besama kamu berdua...cuma inilah masa untuk aku melaluinya dgn penuh ceria...
walaupun kesusahan itu telah sebati dgn hidupku namun aku melarang ianya kembali sbb walau apaepon yang terjadi
tangan aku tetap akan berusaha untuk menyenangkan kalian
ayah.....
aku bersyukur sbb sekembalinya aku kekampung halaman....sahutan ayah akan kedengaran.....
mak.....
aku gembira memicit2 kakinya jika kelenguhan.....
cinta ini tak kan terjual dan terbeli oleh sesiapa...tiada harga yang dapat dinilai betapa mendalamnya kasih anakmu ini...
ini bukan anugerah tapi amanah didunia.....

No comments:

Post a Comment